6 Ekim 2010 Çarşamba

Zac Young Demonstration


Okulumda her hafta yeme&içme dünyasından ünlü ve başarılı aşçıların demonstrasyon günü oluyor. Oldukça eğlenceli bir aktivite, benim ilk katıldığım gün Tatlı aşçısı-Zac Young demonstrasyon yaptı. Zac Young NY'da Flex Mussels adlı bir restoranın pastry chef i yani restoranın tatlı menusunu hazırlayan ve tatlıları yapan aşçı. Bende ismini daha önce hiç duymamıştım fakat Food Network'te yeni başlayan Top Chef - Desserts programında yarışmacıymış, hatta akşam TV'de birkaç episode üst üste izledim. Baya renkli ve eğlenceli biriydi. Aynı zamanda gay'di :) tavırları ve konuşması inanılmaz komikti. Tüm salonu eğlendirdi. Çalıştığı restoranın tatlı menusunde bulunan 3 farklı tatlıyı hazırladı, süsledi ve servise hazır bir şekilde sundu. Bu tatlıların tarifini de bize dağıttılar.

Tatlı menüsü şöyleydi:
- Forzen Key Lime Pie
- Chocolate Cream Pie
- Apple Bread Pudding with Bourbon Caramel and Sauteed Apples

Tatlıların tadımlık kucuk versiyonlarını ise tüm salona dağıttılar, bizler de tadına baktık. Ben genel olarak çok ağır buldum, tam Amerikan tatlılarıydı bol kremalı ve sekerli. Fakat birkaç püf noktası öğrenmek ve Zac Young'un stand up kıvamındaki şovunu izlemek çok keyifliydi:)

Yarın Jacques Torres demonstrasyon yapacak fakat benim aynı saatlerde başlayacak olan okul oryantasyonum var belki sonuna yetişebilirim diye ümid ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder